Blog

Klientska zóna

Neustále sa snažíme zlepšovať svoje služby pre pacientov a preto sme ako prvá klinika asistovanej reprodukcie na Slovensku spustili ešte v roku 2020 službu klientskej zóny. Niektorí pacienti sa však využívaniu tohto jedinečného benefitu vyhýbajú v obavách, že ide o niečo komplikované, iní od neho majú možno trochu prehnané očakávania. Preto sme sa rozhodli lepšie vysvetliť o čom klientska zóna je, ako funguje a aké sú jej limity.

Klientsku zónu sme sa rozhodli vytvoriť, aby sme vyšli v ústrety naším pacientom, ale zároveň uľahčili prácu aj našim zamestnancom. Bez klientskej zóny by v prípade záujmu pacientov o výsledky museli tieto poslať emailom, predtým je však potrebné ich zaheslovať, keďže obsahujú osobné údaje. Vďaka klientskej zóne stačí našim zamestnancom zopár kliknutí v informačnom systéme a pacient má výsledky k dispozícii. Lekári, sestry, laboranti aj recepčné, tak majú viac času venovať sa pacientom a menej ho strávia klikaním na počítači. Do klientskej zóny sa dostanete keď stlačíte tlačidlo „Klientska zóna“ v pravom hornom rohu našej webovej stránky alebo priamo na adrese my.iscare.sk.

Čo musím spraviť aby som mal klientsku zónu? A ako sa tam prihlásiť?

Najčastejšou mylnou predstavou, s ktorou sa pri našich pacientoch stretáme je, že musia na aktiváciu klientskej zóny vynaložiť nejaké extra úsilie. Ak pri vypĺňaní GDPR formuláru označíte políčko pre Klientsku zónu, aktivujeme vám ju automaticky. Jediné, čo potrebujete, aby ste do nej mohli nazrieť, je poznať svoj ID kód a mať vo svojom profile u nás telefónne číslo. Vaše ID viete zistiť z úvodného emailu, prípadne sa stačí obrátiť na naše recepčné a oni vám ho prepošlú.

Po jeho zadaní vám príde SMS s heslom, ktoré je platné 30 dní, pričom po uplynutí tejto lehoty vám pri najbližšom prihlasovaní po zadaní ID kódu pošleme SMS s novým heslom. A to je všetko! Žiadna aktivácia, žiadne komplikované heslá, ktoré by ste museli vymýšľať a pamätať si. Iba poznačené vaše ID a mobilný telefón. Ak by sa predsa len stalo, že klientsku zónu nemáte z nejakého dôvodu aktivovanú, naše recepčné vám ju vedia dodatočne aktivovať aj na diaľku.

Na čo mi je klientska zóna?

Zabudli ste si zapísať, na kedy ste objednaný na najbližšiu návštevu? Potrebujete si znova pozrieť nejaké zo starších výsledkov? Zaujímajú vás informácie o vývoji vašich embryí? To všetko tu môžete nájsť. Klientska zóna vám poskytuje prehľad celej liečby, od absolvovaných až po naplánované vyšetrenia. Tie si navyše môžete pomocou QR kódu pridať do kalendára. Výsledky skonzultovaných vyšetrení si tiež môžete kedykoľvek stiahnuť alebo vytlačiť.

Prečo nevidím výsledky svojich vyšetrení?

Výsledky vyšetrení v klientskej zóne sa s výnimkou spermiogramu zverejňujú vždy až po konzultácii s lekárom, čím predchádzame zbytočným nedorozumeniam. Na žiadnej zodpovednej klinike Vám nedajú výsledky vyšetrení bez ich interpretácie odborníkom a preto to nerobíme ani my.

Netreba zabúdať, že tieto výsledky sú najmä informáciou pre lekára, ktorý ich vie vyhodnotiť a vyvodiť z nich závery v kontexte ostatných vedomostí, ktorými disponuje o pacientovi a jeho diagnózach. Každý pacient je jedinečný, čo výsledky z laboratória nedokážu zohľadniť a preto majú všeobecný charakter.

V prípade, že vám lekár po konzultácii zabudol zverejniť výsledky, kontaktujte prosím našu recepciu. Ak však potrebujete dodatočné informácie alebo vysvetlenie, musíte sa obrátiť pri najbližšej návšteve na svojho lekára.

Čo keď nechcem čakať na dohodnutú konzultáciu s lekárom a chcem výsledky čo najskôr?

Konzultácia výsledkov vyšetrení v dohodnutom termíne je vždy zadarmo. V prípade, že nechcete čakať, môžete si s lekárom dohodnúť mimoriadnu telefonickú konzultáciu, avšak z dôvodu, že naši lekári sú pomerne vyťažení, museli sme možnosť takejto mimoriadnej telefonickej konzultácie na vyžiadanie pacienta spoplatniť sumou 90 €, aby sme zabránili jej zneužívaniu. Pamätajte, že skorším zistením výsledkov liečbu nijako neurýchlite a tak či tak budete musieť prísť na dohodnutý termín, kde by lekár s vami prebral výsledky zadarmo. 

Filtre a tagy

COVID-19 INFO